Terci de ovăz: rețetă rapidă pentru un mic-dejun sănătos

Terci de ovăz: rețetă rapidă pentru un mic-dejun sănătos

Terci de ovăz: rețetă rapidă pentru un mic-dejun sănătos – cum îl prepari acasă

Terci de ovăz: rețetă rapidă pentru un mic-dejun sănătos- Cu toții știm cât de greu este să ții o cură de slăbire: îți este mereu foame, te gândești la mâncare și simți nevoia de dulce. Cum majoritatea dulciurilor din comerț conțin multe calorii și ingrediente procesate, venim în sprijinul tău cu o rețetă delicioasă pentru micul dejun, gata in 5 minute.

Ovazul este o cereala cu un conținut ridicat de fibre, vitamine si antioxidanti. Pentru a putea fi tolerat se recomanda consumul lui după ce a fost gătit.

Ovăzul este foarte indicat pentru protejarea sistemului digestiv, reduce asa zisul colesterol negativ in organism. De asemenea, contribuie la controlarea nivelului de zahăr din sânge, fiind indicat pentru diabetici si pentru cei ce suferă de obezitate.

  • Ce lapte folosim? Poți opta pentru lapte de vacă, dar pentru o varianta mai ușoară, mai sanatoasa si mai plină de arome, incearca laptele de migdale, soia, orez, cocos. In plus, laptele vegetal este plin de vitamine, proteine si e foarte sanatos. Pentru varianta cea mai light, poti folosi doar apa. Pentru o varianta foarte cremoasa, folosiți doar lapte.
  • Ce fulgi de ovăz folosim? Fulgii de ovăz clasici, cei pe care probabil i-ați vazut pe rafurile magazinelor si v-ati gandit: “oare ce sa facem cu ei? Par prea simpli pentru micul dejun!”.
  • Care este ratia perfecta fulgi – lichid? Noi folosim 45-50g fulgi de ovaz la 300 ml lichid, echivalentul pentru o portie de o persoana. Dar asta depinde de consistența pe care o doriti la final: un terci de ovaz mai lichid, mai cremos sau foarte consistent, ca o budinca.

Terci de ovăz – rețetă

Vei avea nevoie de:
• 45 grame ovăz gluten-free (noi îl folosim pe acesta)
• 100 ml lapte de cocos
• îndulcitor la alegere

Adaugă Ingredientele într-un bol mic și ține la microunde timp de 2’. Amestecă progresiv până obții o textură închegată.

Topping-uri
• zmeură congelată sau liofilizată
• pastă tartinabilă de ciocolată de la Rawmantic

Terci de ovăz rețetă rapidă pentru un mic-dejun sănătos
Terci de ovăz rețetă rapidă pentru un mic-dejun sănătos

Adaugă-le cu moderație în ovăzul tău și lasă-l peste noapte la frigider. ♥️

Simplu, rapid, bun! Va promit ca toata familia se va indragosti de reteta de terci de ovăz cu ciocolată si va deveni nelipsit de la micul vostru dejun!

Dacă nu o faci deja, te invităm să ne urmărești pe Instagram. Sperăm că ți-a plăcut articolul Terci de ovăz: rețetă rapidă pentru un mic-dejun sănătos.

Pentru a descoperi cele mai bune prăjituri raw-vegan din București, te invităm în secțiunea de magazin a site-ului nostru!

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Scroll to Top